Prevádzkovateľ
Roland Kiš - "BONO"
Sídlo: Tomášikova 33, 04001 Košice
IČO: 32 511 612
DIČ: 1020649069
IČ DPH: SK1020649069
Email: info@pizzaservis.sk
Tel.: 055 - 678 00 00, 0903 - 600 300, 0905 - 600 300
Dodacie podmienky
Dodávky predmetu plnenia (objednaného tovaru) budú
podľa objednaných produktov a prevádzkových možností predávajúceho
realizované v čo najkratšom termíne. Dodanie avizujeme telefonicky,
alebo e-mailom pri potvrdení objednávky. Pri doručení zásielky je
povinné uviesť do adresy doručenia telefónne číslo ( doporučujeme priamo
vo formulári záväznej objednávky), aby sa vedel náš pracovník s vami
dohodnúť v prípade nejasností pri objednávke. Taktiež doporučujeme
uviesť k adrese , na ktorej sa zdržujete, aj doplňujúce údaje ako č.
dverí a iné nakoľko donášku spravidla chceme vybaviť čo v najkratšom
čase. Miesto odberu a spôsob dodania je stanovené na základe objednávky
kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na
uvedené miesto. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka
s tovarom vždy obsahuje daňový doklad. Kupujúci sa zaväzuje prevziať
objednaný tovar.
Predávajúci nenesie zodpovednosť:
- za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené objednávateľom
, zadaním chybných objednávacích údajov, prípadne doplňujúcich údajov o
objednanom jedle.
Poplatky za dopravu
Pri objednávke v rámci Košíc neúčtujeme žiadne
poplatky za dopravu. V rámci prímestských častí a priľahlých obcí sú
poplatky nasledovné:
- Košice - Myslava - 1,50 €
- Košice - Letisko - 3,50 €
- Košice - Pereš - 2,00 €
- Košice - Šebastovce - 1,00 €
- Valaliky - 3,50 €
- Košice - Poľov - 3,50 €
- Baška - 3,50 €
- Košice - Lorinčík - 3,00 €
- Košické Oľšany - 4,00 €
- Nižný Klátov - 4,50 €
- Košice - Kavečany - 4,50 €
- Bukovec - 5,00 €
- Družstevná pri Hornáde - 4,50 €
- Vajkovce - 4,50 €
- Budimír - 4,50 €
- Košice - Alpínka - 3,50€
- Košice - Šaca - 5,00 €
- Košice Bankov - 2,50€
- Sokoľ - 5,50€
- Ďalšie
možnosti dopravy tovaru na iné vzdialenejšie miesta je potrebné
dohodnúť osobne kedy Vás bude kontaktovať náš pracovník. Cena za 1 km je 1,00 €, ktorá je účtovaná iba cestou k Vám.
- V prípade opakovaného doručenia, alebo zmeny adresy po príchode na 1. uvedenú adresu si účtujeme dodatočný poplatok 3,00€ v rámci Košíc.
Záruky, reklamácie
Reklamáciu si zákazník môže uplatniť:
- okamžite pri preberaní objednávky
- telefonicky po začatí konzumácie , no nesmie z objednaného tovaru chýbať viac ako 1/4
Reklamovaný tovar je potrebné uchovať do príchodu nášho pracovníka.
Informačná povinnosť o alternatívnom riešení sporov
Ak
spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil
jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho
práva, má spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o
nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovedal zamietavo, alebo
na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, má spotrebiteľ právo
za účelom ochrany svojich spotrebiteľských podať návrh na začatie
alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov.
Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú Slovenská obchodná inšpekcia
(www.soi.sk), alebo iné subjekty zapísané do zoznamu subjektov
alternatívneho riešenia sporov, ktorý vedie Ministerstvo hospodárstva
SR. V prípade cezhraničného sporu má spotrebiteľ právo obrátiť sa na
Európske spotrebiteľské centrum (www.esc-sr.sk), ktoré mu poskytne
adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na
subjekt alternatívneho riešenia, ktorý je príslušný na riešenie jeho
sporu.
Storno objednávky zo strany kupujúceho
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania
dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení
objednávky však iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté
podmienky dodania. V prípade stornovania potvrdenej objednávky je
kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú takýmto jednaním.
Predávajúci uplatní právo na úhradu škody hlavne v prípade nákupu
tovaru "na objednávku", ktoré bolo nutné zaobstarať alebo v prípade, že v
súvislosti so zaistením tovaru došlo už k vynaloženiu preukázateľných
nákladov.
Storno objednávky zo strany predávajúceho
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť záväznú objednávku alebo jej časť v nasledovných prípadoch:
- vyskytnú sa neočakávané udalosti ktoré bránia v zrealizovaní dodania tovaru /štátny prevrat, .../
- bez udania dôvodu
- tovar sa už nevyrába, pripadne nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru.
V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe.
Dodatky a zmeny obchodných podmienok
Svoje pripomienky na ďalšie skvalitnenie služieb,
prípadne iných návrhov na vylepšenie nákupného systému môžete využívať
FAQ , Diskusné fórum alebo e-mail. Pokiaľ sa zmenia pravidlá v
internetovom obchode, zverejníme zmenené pravidlá na tejto stránke.
Zaregistrovaných užívateľov budeme informovať e-mailom. Nové zmenené
pravidlá vstúpia do platnosti automaticky po zverejnení na týchto
stránkach. Inak sa pravidlá nemôžu meniť s výnimkou, keď sa obidve
strany vzájomne dohodnú vopred, spravidla písomnou formou. Vaše ďalšie
používanie služieb po zverejnení zmenených pravidiel na tejto stránke
potvrdzuje Váš súhlas s novými pravidlami.
Ochrana osobných údajov
V zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení
neskorších predpisov kupujúci súhlasí so správou, spracovaním a uchovaním
osobných údajov uvedených v objednávke. Tieto údaje slúžia iba pre účely vybavenia objednávky a nie sú poskytované žiadnym tretím stranám.